BO-CHIC | T: 0498 80 28 03 | E: info@bo-chic.be

Verzendingen & retours

Verzending

Nadat de betaling voltooid wordt en het geld op de rekening van Bo – Chic ontvangen is, worden onze pakketten eigenhandig en zorgvuldig ingepakt. Daarna worden ze verstuurd via Bpost. De klant kan kiezen tussen drie afleveringsmogelijkheden:

  1. Levering aan huis bij particulieren
  2. Levering in een afhaalpunt
  3. Levering in een pakjesautomaat

Wij hanteren de verzendtarieven van Bpost. Jaarlijks worden deze prijzen herzien.

Bo – Chic kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor een niet (tijdig) doorgevoerde levering. Wegens omstandigheden (weersomstandigheden, stakingen, …) kan het zijn dat het pakket later dan voorzien de bestemming bereikt. Bo – Chic is niet verantwoordelijk voor het verlies, beschadigen, … van een pakket door Bpost en zal in geen geval de verantwoordelijkheid dragen, noch vergoeden.

Terugzending

Indien er een probleem is met het artikel, indien het artikel de klant niet past of indien de klant niet tevreden is over de aankoop, kan hij binnen de 14 dagen na ontvangst de niet gewenste artikelen terugzenden naar Bo – Chic. Gelieve ons eerst hiervan binnen de 14 dagen na ontvangst op de hoogte te brengen via info@bo-chic.be, alvorens terug te sturen.

De terugzending gebeurt op kosten van de klant.

Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt Bo – Chic zich het recht voor om de klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de artikelen. Gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen, artikelen waarvan het etiket verwijderd is, artikelen die geuren bevatten van parfums of andere worden noch teruggenomen noch terugbetaald.

Van zodra Bo – Chic de artikelen terug heeft ontvangen, stort Bo – Chic het bedrag van de teruggezonden artikelen terug ten laatste op het einde van de maand waarin de items terug ontvangen zijn door Bo – Chic. Reeds betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald, enkel het bedrag van de teruggestuurde artikelen.

Omruiling

Indien de klant een artikel wenst om te ruilen is dit eveneens mogelijk. De omruilende artikelen kunnen enkel gaan over dezelfde artikelen die tevoren aan de klant geleverd zijn. Omruilen kan dus enkel in een andere beschikbare maat of kleur. Indien de klant nieuwe artikelen wenst in de plaats, zal deze bestelling door de klant online op www.bo-chic.be moeten gebeuren en zal de klant alsnog verzendkosten moeten betalen.